Monday, March 19, 2012

Nor you want or not , you have to .

Hallo !

Amacam , best come back to school setelah seminggu buad taik mata ? Sedih ? Ya , aku pun . Bila sekolah tu , semua buat status dekat laman muka buku . 'Besok sekolah , ehh ? malasnya ..' Lagi satu yang aku jumpa  "esok sekolah . aduhh , keje sekolah belum siapp ! " and more .

   Yelahh , siapa suka ? maybe lahh ada yang suka , excited , happy gila apabila musim sekolah hampir tiba . sebab ? nak jumpa kawan lahh , bosan duduk rumah macam orang gila . Tapi , yang takk bestnya .. kena bangun awal pagi ! Kalau cuti ni boleh lagi , bangun pukul 9 , 10 , and 12 punn adaa ! Bila kena marah dengan ibu , buat muka toya macam nak kena penumbukk . Watlek wat peace , sudehh ! Hehe .


    Bila time sekolah , dengan redha nya aku bangun . * anak solehah , mwehehe . Sungguh liat aku nak bangun bagaikan tanah liat yang selalu orang beli dekat kedai duaa hengget tu .


* huuaaafff . Tak de mood nakk belajar .
 
        Comel takk , cute takk , comel kan , kan ? cepat angguk , kalau tak tangan aku bertapak dekat muka kau . *pakai post laju pun bolehh . Hehhe , Majoriti time lepas cuti je semua blank , blurr semacam . Dekat sekolah time cikgu mengajar memang lentoklahh , especially sejarah .



         Aku tak tahu ni anak siapa . Main cilok je gambar baby orang . Tak pe , Abang Google boleh back up aku . Hahha , kita back up , kita back up . ( Dialog Hantu Kak Limah Balik Rumah versi ucop wilca ) .
Cakap sikit versi ucop wilca , nakk dengar .


                Walau ape punn yang terjadi dekat korang di sekolah , just nakk cakap
                                                                .
                                                                .
                                                                .
 Keep Smiling ! Setiap yang terjadi pasti ada hikmah disebalik nya :)


Kbaii !
dah baca ..apa lagi comment la

No comments:

 
All right reserved by Myra @copyright protected